مهرستان سیتی

اخبار و معرفی شهرستان مهرستان و حوزه مکران

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

جنبش وبلاگی ”خانواده، تهدیدهای و فرهنگی و راهکارهای مقابله با آن”

 
سایت همه با هم (مرجع وبلاگ های استان سیستان و بلوچستان) و سایت کانون وبلاگ نویسان استان قم در نظر دارد جنبش ”خانواده، تهدیدهای و فرهنگی و راهکارهای مقابله با آن” با همکاری سایت باشگاه وبلاگ نویسان حرف تو در سطح کشوری برگزار کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰

عابربانک ها هنوز هم با اعصاب مردم بازی می کنند

با توجه به کمبود دستگاه خودپرداز و کم بودن انواع شعب بانکی در شهر مهرستان، شهروندان مهرستانی برای برداشت وجوه نقد خود با مشکل روبرو هستند و این معضل باعث ایجاد صف‌های طولانی و معطلی شهروندان بخصوص روزهای واریز یارانه و همچنین پرداخت اقساط و سایر امورات بانکی از سوی دولت شده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰

کمبود ماشین جمع آوری زباله در مهرستان

شهردار مهرستان از کمبود ماشین جمع آوری زباله در سطح این شهر خبر داد.
موافقین ۰ مخالفین ۰

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰