شهردار مهرستان از کمبود ماشین جمع آوری زباله در سطح این شهر خبر داد.

به گزارش با مهرستان، منصور نارویی نصرتی با بیان این خبر گفت: تولید زباله در شهر مهرستان با توجه به رشد جمعیت شهری و همچنین افزایش مهاجرت های روزانه روستائیان به شهر مهرستان افزایش یافته است.
وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۲۰ تن زباله از سطح شهر و محلات جمع آوری می شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این حجم زباله به وسیله یک ماشین زباله کش جمع آوری و در ۵ کیلومتری جاده مواصلاتی مهرستان به سرباز دپو و دفن می شود.
شهردار مهرستان با اشاره به کمبود ماشین جمع آوری زباله در این شهر بیان کرد: با توجه به افزایش و رشد جمعیت و همچنین ملحق شدن سه روستا به شهر مهرستان خرید یک ماشین زباله کش جهت رضایتمندی و رفاه حال شهروندان و بهبود وضعیت سیمای شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد.
نارویی اذعان کرد: با توجه به کمبود اعتبار و درآمد نیاز است تا معاونت عمرانی استانداری استان و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور در خصوص خرید ماشین زباله کش با این شهرداری همکاری ویژه داشته باشند.
وی از شهروندان خواست: زباله های جمع آوری شده را در ساعات مشخص درب منزل قرار داده و نهایت همکاری را با پرسنل جمع آوری زباله شهرداری داشته باشند.
وی یادآور شد: مشارکت مردم در این خصوص از جمله موارد بسیار مهمی است که می‌تواند ما را در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها و خدمات یاری رسان باشد.
نارویی خاطرنشان کرد: امروزه مدیریت جمع آوری صحیح و مناسب مواد زائد و پسماندها یکی از اصول مهم بهسازی محیط و ایجاد فضاهای سالم و بهداشتی جهت زندگی شهروندان در شهر و روستا می باشد.