مهرستان سیتی

اخبار و معرفی شهرستان مهرستان و حوزه مکران

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

جشن سریال شهرزاد.


جشن سریال شهرزاد.
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر
تصویر

موافقین ۰ مخالفین ۰

محل تردد معلولان در شهر سوران مناسب نیست

فضاهای سطح شهرستان سیب و سوران برای تردد معلولان مناسب‌سازی شود

 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیب و سوران گفت: محل تردد معلولان در شهر مناسب نیست و موجب مشکلاتی برای رفت و آمد آنها شده است .

۱۳۹۳۰۴۰۴۱۶۵۳۲۴۱۴۲۳۰۸۰۶۲۴به گزارش با مهرستان عبدالعزیز ارباب با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: فضاهای شهر سوران  برای تردد معلولان مناسب‌ نیست و و باید تدابیر ویژه ای برای سهولت رفت وآمد آنها انجام گیرد.

محل تردد معلولان در شهر سوران مناسب نیست

وی افزود:‌ مناسب نبودن محل تردد برای معلولان در برخی اداره ها، سازمان ها و نهادهای این شهرستان باعث شده این قشر جامعه برای انجام کارهای روزمره خود با مشکل مواجه شوند.

وی خاطرنشان کرد: ادارات دولتی که ساختمان جدید دارند با رعایت استانداردهای لازم شرایط را برای تردد آسان معلولان فراهم ساخته اند.

وی ادامه داد: بسیاری از بانک‌ها و اداراتی که فاقد رمپ هستند می توانند با استفاده از اعتبارات تعمیری خود برای رفع مشکل تردد معلولان اقدام کنند

وی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سیب و سوران با اشاره به تشکیل کمیته مناسب سازی معابر در شهر سوران تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای لازم برای تردد معلولان جلسات متعددی با حضور فرماندار و اعضای کمیته مناسب سازی معابر تشکیل شده است که پیگیر اجرای مصوبات آن هستیم.

ارباب خاطرنشان کرد: احداث بناهای ویژه معلولان نیازمند رعایت استانداردها و شرایط لازم است که باید به تائید کارشناسان بهزیستی برسد.

وی با اشاره به حقوق شهروندی معلولان اظهار داشت: بسیاری از معلولان از نگاه ترحم آمیز افراد به خاطر نامناسب بودن محل تردد در رنج هستند که با توجه ویژه مسئولان به رفع این مشکل شاهد رنج بیشتر معلولان در جامعه نخواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: مناسب سازی فضای شهر برای تردد و انجام امور اولیه برای معلولان باید توسط مسئولان جدی گرفته شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

حامی تروریست ها در فضای مجازی دستگیر شد

حامی تروریست ها در فضای مجازی دستگیر شد

 
فرمانده نیروی انتظامی مهرستان از دستگیری فردی که در فضای مجازی از تروریست ها حمایت می کرد خبر داد.

به گزارش با مهرستان سرهنگ علیرضا یوسفی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان مهرستان فردی را که با انتشار تصاویر مربوط به گروههای معاند از آنان حمایت می‌کرد و سبب تشویش اذهان عمومی شده بود را دستگیر کردند.

وی افزود: در پی رصد اطلاعاتی در فضای مجازی، دستگیری منتشر کننده عکس‌های گروهک‌های معاند در شبکه های اجتماعی در دستور کار ماموران پلیس امنیت شهرستان مهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری فرد مورد نظر، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی مخفیگاه این فرد با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام کردند.

وی ادامه داد: در بازجویی های بعمل آمده متهم به جرائم خود اعتراف کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی مهرستان تصریح کرد: حمایت از تروریست‎ها از طریق فضای مجازی جرم محسوب می‎شود و پلیس نیز با کسانی‌که بخواهند سبب تشویش اذهان عمومی شوند به صورت قاطع برخورد می‌کند.

وی از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه رفتار و اقدامات مشکوک مراتب را با شماره ۱۱۰ پلیس در میان بگذارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

جوانان عامل مهمی در سازندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند

جوانان عامل مهمی در سازندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند



 
امام جماعت مسجد امام حسین (ع) مهرستان گفت: جمعیت جوان یکی از عوامل اصلی و مهم در سازندگی و تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه است که باید از این ظرفیت به خوبی بهره برد.

به گزارش با مهرستان حجت الاسلام علم سپاهی با اشاره به نقش جمعیت جوان در تحقق اقتصاد مقاومتی به خبرنگار ما گفت: جوانان نقش اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند لذا باید در راستای تحقق این مهم از خلاقیت و نیروی جوان کشور بهره برد.

وی افزود: در تمام جوامع جمعیت جوان یکی از مهمترین سرمایه ها محسوب می شود که موجب امنیت، استقلال و شکوفایی آن جامعه می شود.

وی با بیان اینکه قشر جوان جامعه پیشرفت کشور را در عرصه های مختلف ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: جوانان تحصیلکرده و خلاق کشور با تلاش و فعالیت خود زمینه پیشرفت کشور را در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی، علمی و نظامی بوجود می آورند.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) مهرستان تصریح کرد: از آنجائیکه آینده کشور در دست جوانان است بایستی سرمایه گذاری مناسبی بر روی این قشر داشته و از طرح های ابتکاری و خلاقیت جوانان حمایت کرد.

سپاهی خاطرنشان کرد: بهترین راه برای استقلال کشور و جلوگیری از وابستگی به فناوری های خارج از کشور استفاده از ذهن، نیرو و خلاقیت جوانان داخل کشور است.

وی در ادامه به مشکلات جوانان در جامعه اشاره و عنوان نمود: از جمله مهمترین مشکلات پیش روی قشر جوان جامعه می توان به اشتغال و ازدواج اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: حل مشکلات مربوط به جوانان از عهده یک نهاد خارج است و نیازمند همکاری و تعامل مردم و دولت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران برگزار گردید

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران برگزار گردید

 
مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندار و جمعی از مسئولان شورای اداری شهرستان سیب و سوران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سیب و سوران برگزار شد.

                                                                                                  IMG-20160516-WA0000

 

به گزارش با مهرستان در این مراسم با صدور حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  عبدالسلام دهواری به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران منصوب و از تلاش‌های محمدرضا خاکی زهی رئیس اسبق این اداره تشکر و قدردانی شد.

در این مراسم فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا خاکی زهی رییس اسبق این اداره گفت: ایشان در مدت مدیریت خود با مشارکت و تعاملی که با مسئولین و ورزشکاران شهرستان داشتند توانستند کارنامه خوبی از خود به جای بگذارند.

عبدالصمد عیسی زاده افزود: حمایت خاکی زهی از ورزشکاران همیشه باعث دلگرم شدن و حرکت رو به جلوی هیئت های ورزشی در این شهرستان بود.

وی در خصوص عبدالسلام دهواری رییس جدید اداره ورزش و جوانان سیب و سوران گفت: امید است ریاست جدید اداره ورزش و جوانان در دوره‌ای که تصدی این اداره رادارند منشأ خدماتی به امور ورزش و جوانان باشد.

وی افزود: ورزش شهرستان ها نیازمند توجه جدی تر مسئولان محلی می باشد که امیدواریم رئیس  جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران  با تعامل و همکاری سازنده نقش موثزی در پیشرفت ورزش این شهرستان داشته باشد.

در این مراسم محمد رضا خاکی زهی رئیس اسبق اداره ورزش و جونان شهرستان سیب و سوران نیز خلاصه ای از عملکرد این اداره در مدت زمان مدیریت خود را برای حاضرین بیان نمود.

در پایان این مراسم حکم رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران به عبدالسلام دهواری اعطاء و از زحمات چندین ساله محمدرضا خاکی زهی با اهداء هدایایی تشکر و قدردانی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

قاتل طلافروش مشهدی در ملاعام اعدام شد


عامل قتل صاحب طلا فروشی نگار در مشهد بعد از گذشت هفت ماه در محل جنایت قصاص شد.
عامل قتل صاحب طلا فروشی نگار در مشهد بعد از گذشت هفت ماه در محل جنایت قصاص شد.
 
به گزارش میزان، رسیدگی به این پرونده از ساعت 10:46 دقیقه ششم آبان سال گذشته همزمان با دستبرد سارقان به طلافروشی نگار در سی متری طلاب مشهد در دستور کار پلیس قرار گرفت. با حضور ماموران مشخص شد طلافروش 34ساله به نام مجید به علت اصابت چاقو به سینه اش جانش را از دست داده است.
 
برررسی های فیلمهای دروبین‌های مداربسته طلا فروشی نشان می داد ساعت 9:40 دقیقه دو مرد جوان که به صورتشان ماسک آلودگی هوا زده بودند وارد مغازه شده و پس از نیم ساعت از زیر کاپشن خود دو اسلحه کلت وینچستر بیرون آورده و از مرد طلافروش خواسته تا روی زمین بخوابد اما مجید به مقاومت پرداخت که یکی از سارقان با چاقو او را مجروح کرد بعد از اینکه صاحب طلافروشی به روی زمین افتاد سارقان با سرقت دو کیلوگرم طلا با خودروی پراید از محل متواری شدند.
 
48ساعت بعد از این سرقت دو متهم پرونده به نامهای حامد و علیرضا دستگیر شدند و صحنه قتل را بازسازی کردند آنها در تشریح ماجرا مدعی شدند می دانستیم که محل خلوت است و به راحتی می توانیم به طلافروشی دستبرد بزنیم. وقتی مرد طلا فروش مغازه اش را باز کرد به بهانه خرید طلا به مغازه رفتیم و انگشتری را انتخاب کرده واز آن عکس گرفتیم. به بهانه اینکه می خواهیم عکس را برای بستگان خود ارسال کنیم. نیم ساعتی در مغازه ماندیم تا فرصت مناسب پیش آمد و نقشه را اجرا کردیم.
 
متهم ردیف اول اضافه کرد: مرد طلا فروش مقاومت کرد و مجبور شدیم او را مجروح کرده و فرار کنیم. بعد هم متوجه شدیم او جانش را از دست داده است.
 
پس از تکمیل تحقیقات اولیه با دستور رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی شعبه ویژه ای برای رسیدگی به این پرونده تشکیل و دو  متهم محاکمه شدند.پس از محاکمه، حامد عامل جنایت به قصاص محکوم شد.
 
سرانجام صبح امروز با حضور اولیا دم و مردم حکم قصاص عامل جنایت در طلا فروشی نگار اجرا شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰

شکنجه هولناک دختر ۱۳ ساله با ضربات قمه

مرد ناشناس پس از ورود به منزلی دختر 13 ساله ای را به طرز فجیعی با ضربات قمه مجروح کرد.
مرد ناشناس پس از ورود به منزلی دختر 13 ساله ای را به طرز فجیعی با ضربات قمه مجروح کرد.
 
به گزارش خبر جنوب، چند روز قبل، زن و مردی جوان در حالی که پیکر خون آلود دختر 13 ساله خود را در آغوش داشتند وارد یکی از بیمارستان های شیراز شدند و درخواست کمک کردند. این دختر به بخش اورژانس منتقل و در همان معاینات اولیه مشخص شد که او دچار خونریزی شدید از نواحی مختلف بدن به ویژه سر و گردن است.
 
وجود آثار ضرب و جرح متعدد روی بدن و سر این دختر خبر از جنایتی هولناک می‌داد. با توجه به وضعیت نگران کننده این دختر بلافاصله اتاق عمل آماده و وی تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
مادر این دختر که نگران وضعیت فرزندش بود در حالی که به شدت بی تابی می کرد، گفت: روز حادثه من و همسرم برای انجام کاری از منزل خارج شدیم. دخترم به دلیل اینکه درس داشت از ما خواست که در خانه بماند. ما هم مقاومتی نکرده و با درخواست او موافقت کردیم.

وی ادامه داد: بعد از چند ساعت که به خانه برگشتیم با دخترم در حالی که به شدت شکنجه و با قمه از ناحیه سر و گردن مجروح و غرق خون روی زمین افتاده بود روبه رو شدیم.از دخترم موضوع را جویا شدیم او گفت بعد از رفتم ما مردی به درب منزلمان آمده و خود را دوست پدرش معرفی و از او خواسته که در را باز کند. دخترم با اعتماد به اینکه دوست پدرش است این کار را کرده اما مرد سنگدل پس از وارد شدن به خانه به شدت فرزندم را با ضرب و جرح شکنجه جسمی کرده و با ضربه قمه او را زخمی کرده است. پس از آن وسایل منزل را بهم ریخته و قصد داشته مدعی شود که سرقت انجام شده در حالی که این صحنه سازی بوده و سرقتی از منزلمان انجام نشده است.دخترم پس از اینکه موضوع را برای ما تعریف کرد از حال رفت از این رو بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردیم.
 
با توجه به حساسیت موضوع پرونده ای در دادسرای جنایی شیراز تشکیل و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این حمله خشن آغاز شد.در بررسی های اولیه مشخص شد که مردی با ادعای اینکه دوست پدر دختر 13 ساله است وارد منزل شده و به طرز فجیعی وی را شکنجه داده و پس از زخمی کردن نامبرده متواری شده است. خبرنگار ما از مسئولان بیمارستان وضعیت این دختر 13 ساله را جویا شد. بر اساس اظهارات پزشک این دختر تحت عمل جراحی قرار گرفته و خطر تا حدودی رفع شده است اما به دلیل شوکی که به او وارد شده تحت درمان روانپزشک است و قادر به صحبت در مورد اتفاقی که برایش افتاده نیست. این پرونده هم اکنون در دست بررسی است تا انگیزه حمله هولناک به این دختر بی گناه مشخص و مرد تبهکار دستگیر شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰

جهان در حال انفجار است/ مسلمانان مظنونین را تحویل دهند

جهان در حال انفجار است/ مسلمانان مظنونین را تحویل دهند

دونالد ترامپ که نامزدی او از سوی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تقریبا قطعی است از مسلمانان این کشور خواسته است افراد مظنون را "تحویل دهند."

به گزارش بی بی سی، او در مصاحبه ای با تلویزیون آی‌تی‌وی بریتانیا گفت که نه ضد مسلمان بلکه "ضدتروریست" است.
او در پاسخ به اظهارات دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا، واکنش نشان می داد که طرح آقای ترامپ برای منع ورود مسلمانان به آمریکا را "احمقانه، تفرقه انگیز و غلط" خوانده بود.

ترامپ سال گذشته زمانی که هنوز در رقابت های درونی حزب جمهوری خواه پیشتاز نبود آن حرف را زده بود.

او پافشاری کرد که وقتی خواستار منع موقتی ورود مسلمانان به آمریکا شد فقط صدای انتقاد "سیاستمداران بلند شد" درحالی که به گفته او میلیون ها نفر از سراسر جهان تماس گرفتند تا بگویند که "حق با ترامپ است."

او در پاسخ به این سوال که آیا اظهاراتش را در پرتو جنجالی که ایجاد شده طور دیگری مطرح خواهد کرد گفت:‌ "حرف من مردم را به فکر انداخت. اینکه برای شخص من خوب است یا بد است برایم اهمیتی ندارد."

'جهان در حال انفجار'
 ترامپ گفت "اتفاق خیلی بدی" در جریان است که مردم تظاهر می کنند وجود ندارد.

این میلیاردر نیویورکی گفت که جهان مشکل عظیمی با تروریسم ناشی از اسلام افراطی دارد.

او گفت: "هر جا را نگاه کنید می بیند که جهان درحال انفجار است. و البته مردم سوئد نیستند که این خسارات را می زنند."

او به آی‌تی‌وی گفت به عهده مسلمان‌هاست که افراد مظنون به افراط گرایی را تحویل دهند.

او گفت:‌ "باید با پلیس کار کنند. این افراد را تحویل نمی دهند. اگر مقررات بازی را رعایت نکنند، به جایی نخواهیم رسید."

روابط با بریتانیا
 ترامپ همچنین هشدار داد که احتمالا او "روابط خیلی خوبی" با دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا نخواهد داشت.

دونالد ترامپ همچنین گفت که او "اظهارات بسیار زشت" صادق خان، شهردار لندن را بخاطر دارد، اما آنها را "نادیده" می‌گیرد.

سخنگویان نخست وزیر بریتانیا و شهردار لندن گفته اند که آنها به آن چه که گفته اند باور دارند.

ترامپ در دسامبر سال گذشته میلادی (۲۰۱۵) پس از آن که یک زوج مسلمان در جریان عملیاتی ۱۴ نفر را در یک مرکز نگهداری معلولان در سن برناردینو کشتند، خواستار آن شد که از ورود مسلمانان به آمریکا جلوگیری شود.

او گفت که بسیاری از مسلمانان رفتاری "تنفرآمیز" نسبت به آمریکایی ها دارند و ممنوعیت ورود مسلمانان به این کشور باید تا زمانی اعمال شود که مقامات بتوانند شرایط را ارزیابی کنند.

کامرون در همان زمان در پاسخ به این سخنان آقای ترامپ گفت: "من فکر می کنم این سخنان تفرقه برانگیز، احمقانه و اشتباه است و من فکر می کنم اگر او به کشور ما بیاید همه ما علیه او متحد شویم."

ترامپ در پاسخ گفته: "به نظر می رسد که ما نمی توانیم روابط خیلی خوبی با هم داشته باشیم."

این نامزد جمهوریخواه همچنین افزود: "امیدوارم که روابط خوبی با او (دیوید کامرون) داشته باشم، اما به نظر می رسد که او تمایلی ندارد که درباره مشکلات اظهار نظر کند."

صادق خان، شهردار لندن که مسلمان است هم هفته گذشته هشدار دارد که "نادیده گرفتن" دیدگاه های آقای ترامپ درباره اسلام می تواند بر امنیت دو کشور تاثیر داشته باشد.

خان همچنین تأکید کرد: "دونالد ترامپ و اطرافیان او فکر می کنند که آزادی های غربی با اسلام سازگاری ندارد، اما لندن به او ثابت می کند که اشتباه فکر می کند."

موافقین ۰ مخالفین ۰

خودکشی دختر ۲۴ ساله با پریدن از روی پل عابر

دختر جوان قبل از هر اقدامی از سوی شاهدان حادثه خود را از روی پل به پائین پرتاب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دختر 24 ساله پس از پریدن از روی پل عابر پیاده با خودرو تصاف و جانش را از دست داد.

به گزارش میزان، شب گذشته دختر جوانی پس از بالا رفتن از پل استقلال در خیابان هنگام تهران با تهدید رهگذران از تصمیمش را برای مرگ خود خواسته اعلام کرد. 

دختر جوان قبل از هر اقدامی از سوی شاهدان حادثه خود را از روی پل به پائین پرتاب کرد. همان لحظه نیز خودرو عبوری دختر جوان را زیر گرفت. 

با انتقال دختر جوان به بیمارستان اقدامات درمانی برای نجات جانش آغاز شد اما به علت شدت جراحات جانش را از دست داد. 

همزمان با اعلام موضوع به پلیس تحقیقات در این باره از سوی ماموران پلیس آغاز شد.

انتهای پیام/بخ

موافقین ۰ مخالفین ۰

روزانه ۴۲ تن زباله از سطح شهر سوران جمع آوری می شود

روزانه ۴۲ تن زباله از سطح شهر سوران جمع آوری می شود


شهردار سوران با اشاره به عزم مدیریت شهری برای حفظ محیط زیست منطقه گفت: روزانه بیش از ۴۲ تن انواع مختلف زباله توسط شهروندان سورانی تولید و توسط مامورین خدمات شهری شهرداری، جمع آوری می شود.

به گزارش با مهرستان عباس سپاهی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر ۲۱ نفر از مامورین زحمتکش شهرداری، کار تنظیف معابر شهر و جمع آوری زباله های شهروندان را بر عهده داشته و به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می نمایند.

وی با اشاره به برنامه ریزیهای اخیر شهرداری سوران  جهت گسترش سیستم مکانیزه جمع آوری زباله، خاطرنشان کرد: ۱ دستگاه کامیون زباله کش به ناوگان حمل و نقل خدمات شهری شهرداری سوران اضافه شد تا خدمات رسانی به شهروندان به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: این خودرو قابلیت جمع آوری ۶ تن زباله در روز را خواهد داشت و از این پس انجام وظایف محوله واحد خدمات شهرداری با سهولت بهتری صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: با اضافه شدن این کامیون به ناوگان حمل و نقل خدمات شهری شهرداری روزانه ۴۲ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود.

شهردار سوران با اشاره به ارزش این کامیون، خاطرنشان کرد: این کامیون با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد ریال خریداری و به ناوگان خدمات شهری اضافه شده است.

سپاهی تصریح کرد: مدیریت شهری سوران وظیفه خود می داند تا با استفاده از امکانات و پتانسیل خود و بهره گیری از طرح های مختلف، از محیط زیست منطقه محافظت و پاسداری کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

موج وبلاگی " جلوه های معلمی استاد مطهری"

 موج وبلاگی به مناسبت هفته معلم و شهادت استاد مطهری، با نام " جلوه های معلمی استاد مطهری" راه اندازی شد.


به گزارش  با مهرستان به نقل از همه با هم، موج وبلاگی به مناسبت هفته معلم و شهادت استاد مطهری، با نام " جلوه های معلمی استاد مطهری" راه اندازی شد.
در این موج وبلاگی علاقه مندان می‌توانند از سخنان اساتید، شاگردان، دوستان آن استاد شهید با موضوعات زیر در قالب های (پوستر، اینفوگرافی، عکس نوشته، یادداشت و دلنوشته) تولید محتوا و در وبلاگ ها منتشر نموده و لینک مطلب را در قسمت نظرات برای ما ارسال کنند.

موضوعات:
۱-    شهید مطهری و مفهوم اقتصاد مقاومتی
۲-    شهید مطهری، فرهنگ اقتصاد مقاومتی
۳-    شهید مطهری، ابعاد و مولفه های عمل انقلابی
۴-    شهید مطهری، ضرورت تفکر و عمل
۵-     شهید مطهری، راه‌کارهای تقویت مبانی ولایت فقیه در بین مردم
۶-     شهید مطهری، نقش و فرهنگ جایگاه مهدویت التزام به ولایت در مردم
۷-     شهید مطهری، اهمیت و ضرورت ایمان و معنویت در بین جوانان


 
موافقین ۰ مخالفین ۰