روزانه ۴۲ تن زباله از سطح شهر سوران جمع آوری می شود


شهردار سوران با اشاره به عزم مدیریت شهری برای حفظ محیط زیست منطقه گفت: روزانه بیش از ۴۲ تن انواع مختلف زباله توسط شهروندان سورانی تولید و توسط مامورین خدمات شهری شهرداری، جمع آوری می شود.

به گزارش با مهرستان عباس سپاهی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در حال حاضر ۲۱ نفر از مامورین زحمتکش شهرداری، کار تنظیف معابر شهر و جمع آوری زباله های شهروندان را بر عهده داشته و به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می نمایند.

وی با اشاره به برنامه ریزیهای اخیر شهرداری سوران  جهت گسترش سیستم مکانیزه جمع آوری زباله، خاطرنشان کرد: ۱ دستگاه کامیون زباله کش به ناوگان حمل و نقل خدمات شهری شهرداری سوران اضافه شد تا خدمات رسانی به شهروندان به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: این خودرو قابلیت جمع آوری ۶ تن زباله در روز را خواهد داشت و از این پس انجام وظایف محوله واحد خدمات شهرداری با سهولت بهتری صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: با اضافه شدن این کامیون به ناوگان حمل و نقل خدمات شهری شهرداری روزانه ۴۲ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می شود.

شهردار سوران با اشاره به ارزش این کامیون، خاطرنشان کرد: این کامیون با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد ریال خریداری و به ناوگان خدمات شهری اضافه شده است.

سپاهی تصریح کرد: مدیریت شهری سوران وظیفه خود می داند تا با استفاده از امکانات و پتانسیل خود و بهره گیری از طرح های مختلف، از محیط زیست منطقه محافظت و پاسداری کند.