امام جمعه اهل سنت مهرستان با بیان اینکه آرامش و امنیت کشور دستاوردهای دفاع مقدس هستند، گفت: دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان شناسانده شود.

به گزارش مهرستان سیتی، مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار با مهرستان، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: آرامش، امنیت و استقلال کشور از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: این دوران از مقاطع کلیدی و سرنوشت ساز کشور به شمار می‌رود.

وی بر شناساندن دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس به نسل امروز تاکید و تصریح کرد: مسئولان فرهنگی و اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی باید با ارائه برنامه های جذاب و آموزنده حقایق هشت سال جنگ تحمیلی را به نسل جوان انتقال دهند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان با بیان اینکه در طول جنگ تحمیلی کشورهای غربی با حمایت از رژیم بعث عراق در صدد از بین بردن انقلاب اسلامی بودند، بیان کرد: دشمنان از ترس نفوذ انقلاب اسلامی در سایر نقاط دنیا سعی در از بین بردن این انقلاب داشتند.

مولوی حسین زهی، افزود: ملت ایران با تکیه بر نیروی ایمان و توکل بر خدا، در طول این هشت سال هراسی از دشمنان به دل  راه ندادند و در برابر متهاجمان ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مردم است، تاکید کرد: زنده نگهداشتن ارزش و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه امری ضروری است