۲


همزمان با روز کارمند و سومین روز از هفته دولت یادواره شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از کارمندان برگزار و از کارمندان نمونه مهرستان تجلیل شد.

به گزارش مهرستان سیتی به نقل از  با مهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، مراسمی به منظور تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان مهرستان با حضور فرماندار،، اعضای شورای اداری، معتمدین و جمع کثیری از کامندان نمونه ادارات شهرستان در محل سالن فرمانداری برگزار گردید.

در مراسم بزرگداشت روز کارمند، فرماندار شهرستان مهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک آن به دولتمردان و خدمتگزاران دولت اظهار داشت: روز کارمند روزی است که از خدمات و زحمات قشری قدردانی می شود که با تعهد و وجدان کاری در راه خدمت به هم وطنان خود گام بر میدارند.

رشید پارسایی با تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارمندان در طول سال گذشته افزود: انتخاب کارمند نمونه موجب ایجاد رقابت سالم و نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه کارمند نمونه شهرستان بر اساس رویکرد تحول اداری انتخاب شده است، تصریح کرد: شاخص های مختلفی مانند تقویت وجدان کاری، انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع، اعتلای فرهنگ کار و ایجاد باور های مثبت در نظام اداری و انتقاد پذیر بودن از جمله شاخص هایی هستند که در انتخاب کارمند نمونه شهرستان مدنظر قرار گرفته است.

پارسایی با بیان اینکه انتخاب کارمندهای نمونه مهرستان به بهترین نحو صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: کارمندان نمونه یک الگو در ادارات هستند و سایر کارکنان دستگاههای اجرایی بایستی این افراد را به عنوان الگو قرار دهند.

در این مراسم از “ثنااله جمشیدزهی” مدیر امور آب و فاضلاب شهری، “احمد ریاحی” مدیر امور برق و “منصور نارویی نصرتی” شهردار مهرستان و “سرهنگ علیرضا یوسفی” فرمانده نیروی انتظامی به عنوان مدیران نمونه شهرستان مهرستان تقدیر شد.

شایان ذکر است در پایان مراسم از کارکنان نمونه دستگاههای اجرایی شهرستان مهرستان نیز تقدیر بعمل آمد.