تیم فوتسال دهیاری کلاتک با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی به کار خود در رقابت‌های فوتسال جام دهیاری های مهرستان پایان داد.

IMG-20160106-WA0030


به گزارش با مهرستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان مهرستان با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار با مهرستان، اظهار داشت: اختتامیه مسابقات فوتسال جام دهیاری های مهرستان دیشب در سالن شهید شه بخش کرد برگزار شد.
برکت سپاهی افزود: این مسابقات که به مناسبت هفته وحدت از تاریخ ۵ دی ماه سال جاری به نام جام دهیاری های مهرستان استارت خورده بود شب گذشته به کار خود پایان داد.
وی با اشاره به تیم های شرکت کننده در این مسابقات افزود: در این دوره از مسابقات فوتسال بین ۲۰ تیم شرکت کننده، مجموعا ۴۸ مسابقه برگزار شد.
وی به رده سنی شرکت کنندگان اشاره و خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات جام دهیاری های مهرستان با حضور آقایان و در رده سنی آزاد برگزار شد.
سپاهی به تیم های راه یافته به مرحله فینال اشاره و تصریح کرد: در پایان این مسابقات تیم دهیاری کلاتک مقام اول، دهیاری کوران و دهیاری سیاه اتفاق به ترتیب عناوین دوم و سوم این دوره از مسابقات جام دهیاری های مهرستان را از آن خود کردند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان مهرستان خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات به رسم یادبود به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی و هدایایی از طرف اداره ورزش و جوانان اهدا شد.
وی تاکید کرد: این دوره از مسابقات با هدف استعدادیابی و توسعه رشته فوتسال در شهرستان برگزار شد که امید است با برگزاری این چنین مسابقاتی و معرفی جوانان بااستعداد به جامعه ورزشی بتوانیم گامی در جهت توسعه و شکوفایی ورزش شهرستان برداریم.

 

IMG-20160106-WA0029

 

IMG-20160106-WA0030

 

 

IMG-20160106-WA0031