فرماندار شهرستان مهرستان گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ و سمبل آزادگی و ایستادگی مردم ایران در زیاده خواهی های آمریکا است.به گزارش با مهرستان، رشید پارسایی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله سیزده آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان روزی است که ۷ هزار دانش آموز با اجتماع بزرگ خود در دانشگاه تهران حماسه بزرگی در تاریخ انقلاب رقم زدند.
وی در خصوص تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و فرموده های امام نسبت به جاسوسی آمریکا افزود: در این روز کل جهان به ماهیت واقعی آمریکا پی بردند.
وی ادامه داد: راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح در شهرستان مهرستان برگزار خواهد شد.
پارسایی با اشاره به مسیر برگزاری راهپیمایی خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان از محل فرمانداری مهرستان آغاز و تا میدان دانش ادامه خواهد داشت.
فرماندار شهرستان مهرستان با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار شهرستان مهرستان همیشه در صحنه های انقلاب حضور دارند، تصریح کرد: راهپیمایی امسال روز ۱۳ آبان باید با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.
وی افزود: مردم با حضور خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استبکار، یاوه گویان، طمعکاران و اجانب زورگو خواهند زد.
پارسایی با اشاره به اینکه امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: رشادت ها و فداکاری های این شهدا باید برای جامعه و نسل جوان امروز تبیین شود.
فرماندار شهرستان مهرستان بر لزوم همکاری دستگاههای اجرایی شهرستان و علمای اهل تسنن و شیعه در برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید و افزود: استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های دستگاههای اجرایی شهرستان در برگزاری مطلوب راهپیمایی ۱۳ آبان لازم و ضروری است.