مهرستان سیتی

اخبار و معرفی شهرستان مهرستان و حوزه مکران

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ترویج فحشا درآذربایجان با انتخاب زیباترین دخترعریان جهان + عکس


در توطئه جدید رژیم ضداسلامی باکو مسابقه مبتذل انتخاب زیباترین دختر عریان کشورهای به اصطلاح متمدن جهان با حضور نمایندگان ۲۴ کشور در جمهوری آذربایجان برگزار می شود. شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.

 

به گزارش بولتن نیوز، در این مسابقه دختران جوان ۱۶ الی ۲۸ ساله ای که قدی بیش از ۱۷۰ سانتی متر داشته و مجرد باشند، با نمایش اندام خود در لباس های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا هیئت داوران از بین ایشان زیباترین دختر عریان جهان را انتخاب نماید.
امسال در این مسابقات کشورهایی همچون ترکیه، آلبانی، تونس، قبرس، اسپانیا، گرجستان، اوکراین، روسیه، ازبکستان، اسرائیل، قرقیزستان، قزاقستان و… شرکت خواهند کرد که در مجموع کلی ۲۴ کشور در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود.

برنامه ی مسابقات بدین صورت است که در روز اول تمامی حاضرین با لباس های محلی خود در جایگاه مخصوص قرار خواهند گرفت. روزهای بعد، مسابقه در بخش لباس شب، لباس عروس، لباس تشریفات و لباس ورزشی و شنا انجام خواهد گرفت. بگفته ی مسئولین امر؛ تصمیم بر آنست که مسابقات امسال کمی متفاوت تر!؟ از سالهای گذشته باشد.
مسئول مسابقات “کمال جنت ایچتند” رهبر سازمان سی اف سی است. “فرید باقراف” رئیس کمیته ی تشکیلات، چنگیزآشکین، دستیار و پرویز عظیم اف، تهیه کننده است.

 

 

این مسابقه با حمایت رژیم ضداسلامی باکو و به اسپانسری شرکت رادیو تلویزیون آزاد آذربایجان و سازمان سی اف سی (CFC) برگزار می شود.

مرحله نخست برگزاری این مسابقه غربی و ضداسلامی ۲۵ جولای، همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان برگزار شد و مرحله نهایی این دوره از مسابقات (با حضور تمامی شرکت کنندگان از کشورهای مختلف) ۱۲ الی ۲۲ سپتامبر۲۲ (شهریور تا ۱ مهر) در پارک آبی نوخان آکوا (Novxanı Aqua) برگزار و فینال آن در ۲۲ سپتامبر در کاخ حیدر علی اف برگزار می شود.
خبر برگزاری این مسابقه آن هم در ماه مبارک رمضان مردم غیور و دیندار جمهوری آذربایجان را خشمگین نموده و در این میان برخی شخصیتهای آذری از جمله الدنیز قلی اف رئیس روشنفکران جمهوری آذربایجان، برگزاری این مسابقات در ماه رمضان را به شدت محکوم نمود و افزود: برگزاری چنین مراسم هایی در ماه مبارک رمضان تصادفی نیست، برگزاری مسابقه آواز در قبله و مسابقه زیبایی و این تیپ برنامه ها، هدفی جز دور ساختن مردم از معنویت و ارزش های انسانی و اسلامی ندارد.
شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.
دولت دیکتاتور باکو با درک این موضوع و تجربه ناکامی اش در برگزاری رژه همجنس گرایان در حاشیه مسابقات مبتذل یوروویژن (که با اعتراضات گسترده مردم دیندار جمهوری آذربایجان و کشورهای مختلف اسلامی مواجه گشته و ناگزیر به لغو آن شد) سعی نموده است با نامگذاری عنوان این مسابقات به نام مسابقه متمدن ترین و بافرهنگ ترین زن جهان، افکار عمومی مردم مسلمان و غیور آذربایجان را منحرف نماید. مسابقه ای که در آن دختران جوان و نوجوان ۱۶-۲۸ ساله برای برگزیده شدن، اندام خود را در مقابل دوربین های شبکه های مبتذل غربی به نمایش خواهند گذاشت.

برخلاف تبلیغات گسترده ای که رسانه های آذربایجان در جریان برگزاری مسابقات یوروویژن داشتند، اینبار رسانه های آذری از ترس شکل گیری اعتراضات گسترده مردم مسلمان آذربایجان این مسابقات کاملا ضداسلامی را با احتیاط پوشش می دهند. به نحوی که شبکه تلویزیونی دولتی آینس آذربایجان در پوشش خبری این مسابقه ضمن تحریف عنوان آن به مسابقه متمدن ترین زن جهان، حتی یک تصویر هم از روند برگزاری مسابقات پخش نکرد.

چندی پیش یکی از شرکت کنندگان در مرحله انتخابی زیباترین دختر عریان آذربایجان در گفتگو با رسانه ها از فساد گسترده مجریان برگزاری کننده این مسابقه خبر داد و گفت: مسئولین برگزاری کننده این مسابقات از وی ۴۰ هزار مانات رشوه گرفته بودند که وی را بعنوان زیباترین دختر عریان آذربایجان انتخاب کنند ولی گویا حاکمیت آذربایجان با پرداخت چندین برابر این مبلغ به برگزار کنندگان مسابقه از ایشان خواسته بودند برای ترویج فرهنگ بی بند و باری در بین دختران نوجوان دختر کم سن و سالتری را برگزینند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز به موضوع درخواست غیر اخلاقی یکی از داوران از وی اشاره کرده می گوید: چون به درخواست نامشروع وی تن نداده، از دور مسابقات حذف شده است.

در این مسابقه افرادی بعنوان راهنما در کنار شرکت کنندگان بودند و از ایشان می خواستند که اندام خود را به نحوی که می گویند برای بازدیدکنندگان در معرض نمایش قرار دهند، اما در این میان برخی از شرکت کنندگان به دلیل شرم از نمایش آن قسمت از اندام خود از ادامه مسابقه انصراف می دادند.

موضوعی که روشن است تلاش برگزار کنندگان این مسابقه در جهت ترویج فرهنگ بی بند و باری در بین دختران جوان و نوجوان آذربایجان و از بین بردن پرده شرم و حیا در بین مردم مسلمان این کشور است، توطئه ای که رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای غربی چندین سال است با هدف اسلام ستیزی در دستور کار خود قرار داده اند و به این منظور بودجه های میلیاردی تخصیص داده و چندین شبکه تلویزیونی مستهجن را راه اندازی نموده اند.

دولت ضداسلامی باکو که چندیست سر در آخور رژیم صهیونیستی گشته، برنامه های دیکته شده این رژیم را در جهت از میان برداشتن اسلام و مظاهیر اسلامی همچون حجاب در دستور کار خود قرار داده است، گویا از سرنوشت حاکمان دیکتاتور تونس، مصر، لیبی و یمن بی اطلاع است.

موافقین ۰ مخالفین ۰

هدیه داعش به مسیحیان + عکس


هم‌زمان با پایان یافتن سال 2014 و آغاز جشن‌های سال نوی میلادی در نقاط مختلف جهان ، اعضای گروه تروریستی داعش به شیوه خودشان در این جشن شرکت کردند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای داعشی برای ایجاد وحشت در میان مردم اروپا در صفحات مجازی خود تصویری از بریدن سر بابانوئل را در آستانه جشن کریسمس منتشر کردند. در این تصویر فرد داعشی لباسی بر تن دارد که هیچ شباهتی به لباس های مرسوم در میان اعضای داعش ندارد.

هدیه داعش به مسیحیان + عکس

موافقین ۰ مخالفین ۰

افراطی‌ترین هواداران فوتبال جهان مربوط به کدام باشگاه‌ها هستند؟

قصد داریم به بهانه روز جهانی مبارزه با خشونت، باشگاه‌های فوتبال جهان که هواداران افراطی دارند را معرفی کنیم .
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قصد داریم به بهانه روز جهانی مبارزه با خشونت، باشگاه‌های فوتبال جهان که هواداران افراطی دارند را معرفی کنیم .

 در کشور بلژیک، تیم های رویال آنتورپ، خنت، استاندارد لیژو اندرلخت از هوادران افراطی بهره می‌برند.

در کشور بونس و هرزگوین، دو تیم ایگمان کونیک و زلنیکار سارا یووهواداران افراطی دارند.

در کشور کرواسی، دیناموزاگرب هواداران افراطی به نام پسران بد آبی، هایدوک اشپیلت‌ هواداران افراطی به نام پسران سفید دارند.

در کشور جمهوری چک، تیم‌های اسلاویا پراگ و اسپارتاپراگ‌ و ویکتوریا‌ بلاژن هواداران افراطی دارند.

در کشور دانمارک، تیم‌های آلبورگ و کپنهاکن، در کشور انگلیس، تیم‌های آرسنال، آنتون ویلا، بلک برن راورز، بکلپول، چارلتون اتلیک، چلسی و منچستریونایتد، در کشور فنلاند تیم چوکرتیک، در کشور فرانسه تیم های پاری‌سن ژرمن لیل و المپیک لیون هواداران افراطی دارند.

در کشور آلمان، تیم‌های بورسیا دورتموند، دینامودردسن، لینتراخت فرانکفورت و اف- ث ما نیز، در کشور مجارستان ،‌فرانسواروش، در کشورهلند، تیم آلکمار، پی اس وی آینده هون، اسپارتا روتردام وهیرنوین، در کشور نروژ، تیم هام- کام، هوادار افراطی دارند.

در کشور لهستان تیم لژیوورش،در کشور پرتغال پورتو، بنفیکا و بوآثیتا، در کشور روسیه، تیم‌های لوکوموتیو، زینت سن پترزبورگ، در کشور اسکاتلند، تیم های آبردین سلتیک، دندییونایتد، دان فرملاین، در صربستان ، دو تیم پاریکزان وستاره سرخ بگراد هوادار افراطی دارند.

در کشور اسلواکی تیم اسلوان براتیسلاوا و زلنیا، در کشور اسپانیا، اتلتیک بیلبائو، اتلتیک‌ مادرید، اساسونا، بارسلونا و مالاگا، در کشور سوئد، تیم آلک، مالمو و گونبرگ، در اوکراین، دنیا موکیف شاختار دونیک و دنیپرو چرکاسکی، در ولزتیم‌های کاردیف، سوآنسی هوادار افراطی دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

دانش آموزانی که سهمشان از نظام آموزشی فقط یک انباری است

IMG14022285
تحصیل در شرایط مناسب و مساعد در مدارس حق هر دانش آموز است اما متاسفانه بسیاری از دانش آموزان از این حق محرومند و در شرایط سخت تحصیل می کنند.

به گزارش با مهرستان، در حال حاضر درصد قابل توجهی از مدارس استان فرسوده و قدیمی است و در برخی شهرستان ها مدیران آموزش و پرورش نسبت به مخاطرات و مشکلات تحصیل دانش آموزان در مدارس فرسوده هشدار داده اند. البته مشکلات مدارس استان تنها به فرسودگی خلاصه نمی شود و پایین بودن سرانه فضای آموزشی نیز از دیگر مشکلاتی است که در این بخش مشاهده می شود، مهرستان از جمله شهرستان هایی است که در این زمینه وضعیت مطلوبی ندارد و در شرایط بحرانی قرار گرفته است.
حال مدارس مهرستان وخیم است
رئیس اداره آموزش و پروش مهرستان در گفت و گو با خبرنگار بامهرستان، با اشاره به نقش و جایگاه مدرسه اظهار داشت: مدرسه مهد علم‌آموزی و جایگاه یادگیری و آموزش است و به عنوان خانه دوم دانش آموزان محسوب می شود اما متاسفانه در شهرستان مهرستان مسئولین چندان توجهی به مدارس ندارند.
محمد عارف بهرامی با اشاره به بافت فرسوده و قدیمی مدارس در این شهرستان، خاطرنشان کرد: شرایط فضاهای آموزشی شهرستان مهرستان مطلوب نیست و مدارس این شهرستان در وضعیت نابسامان و وخیمی قرار گرفته اند.
مدارس خشت و گلی خطرساز هستند
۱۳۹۴۰۷۰۵۰۰۰۴۱۴_PhotoL


وی با اشاره به مدارس خشت و گلی موجود در این شهرستان، افزود: در حال حاضر بیشتر مدارس مهرستان دارای بافت قدیمی و فرسوده هستند که ۳ مدرسه این شهرستان نیز خشت و گلی می باشند.
وی به مشکلات مدارس خشت و گلی اشاره و اظهار داشت: مدارس خشت و گلی برای دانش آموزان خطرساز هستند و با کوچکترین زمین لرزه تخریب می شود و برای دانش آموزان مشکل ایجاد می کند.
۵۰ مدرسه بلوکی کاملا فرسوده در مهرستان موجود است
بهرامی به مدارس بلوکی فرسوده در این شهرستان اشاره و افزود: ۵۰ مدرسه بلوکی کاملا فرسوده در مهرستان موجود است که دانش آموزان در این مدارس به امر تحصیل می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: این مدارس در فاصله سال های ۵۸ تا ۶۷ احداث شده اند و عمر بالای ۲۰ سال دارند و نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند.
وی اذعان کرد: تحصیل در مدارس فرسوده و کهنه اشتیاق یادگیری را از دانش آموزان می گیرد و دانش‌آموزان انگیزه ای برای رفتن به این مدارس و ادامه تحصیل ندارند.
تمام مدارس مهرستان دو شیفته هستند
رئیس اداره آموزش و پروش مهرستان با بیان اینکه کمبود فضاهای آموزشی از دیگر مشکلات آموزشی در این شهرستان است، تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی در شهرستان کاملاً قابل محسوس است و تمام مدارس این شهرستان دو شیفته هستند.
وی افزود: در سطح شهرستان مهرستان هیچ مدرسه ای بالای ۶ کلاس موجود نمی باشد.
وی به مدارس کپری اشاره و خاطرنشان کرد: در مناطق عشایری شهرستان مهرستان ۲ مدرسه کپری داریم.
بهرامی اظهار اشت: دانش‌آموزان عشایری با وجود مشکلات فراوان برای درس خواندن و ادامه تحصیل از جمله دانش‌آموزان بااستعداد این شهرستان محسوب می‌شوند.
انباری ها کلاس درس دانش آموزان هستند

بهرامی در ادامه به مدارس استیجاری اشاره و تصریح کرد: ۵۵ مدرسه استیجاری در مهرستان موجود است که از حداقل ترین امکانات بی بهره هستند.
وی افزود: این مدارس استیجاری اغلب انباری هستند که کدخداهای روستاها آنها را به آموزش و پرورش اجاره داده اند و دانش آموزان در این فضاهای نامطلوب و غیر استاندارد تحصیل می کنند.
دانش آموزان چشم انتظار حمایت مسئولین هستند
وی گفت: مشکلات فضاهای آموزشی مهرستان به اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس  استان گزارش شده است که امیدواریم مسئولین برای ارتقا و رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند و با تامین اعتبار امکان بازسازی و مقاوم سازی مدارس در سطح شهرستان مهرستان را فراهم کنند.
بهرامی اظهار داشت: ساختمان آموزشی مناسب و دارای استانداردهای آموزشی یکی از راه‌های ایجاد نشاط و تشویق دانش‌آموزان برای امر مهم تحصیل است و دانش آموزان با استعداد مهرستانی برای ادامه تحصیل نیازمند حمایت و توجه بیشتر مسئولین ذیربط هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

تایید مرگ ۴ نفر در زاهدان بر اثر آنفولانزا/ یک زائر حسینی در میان مبتلایان به آنفولانزا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تایید مرگ ۴ نفر در زاهدان بر اثر آنفولانزا، گفت: یک زائر حسینی در میان مبتلایان به آنفولانزا تایید شده است.
تایید مرگ 4 نفر در زاهدان بر اثر آنفولانزا/ یک زائر حسینی در میان مبتلایان به آنفولانزا

به گزارش با مهرستان به نقل از خبرنگار اجتماعی عصر هامون، محمودرضا میری رییس علوم پزشکی زاهدان درنشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری آنفلوآنزا در استان اظهار داشت: تاکنون ۴۵۶ به دلیل داشتن علایم بیماری به بیمارستان ها مراجعه کرده اند که ۲۰۶ نفر بستری شدند.
وی افزود: از ۱۷۶ نفر نمونه گیری انجام شدکه ۲۲مورد مثبت  اعلام شده و۱۱ مورد منجر به مرگ شده است که تنها ۴ مورد مربوط به آنفلوآنزا بوده و الباقی ربطی به آنفلوآنزا نداشته است.
میری تاکید کرد: از میان زایران کربلا هم تنها یک نفر از استان در این رابطه تایید شده است.

مردم باید از مصرف بی‌رویه آنتی‌بیوتیک‌ها خود‌داری کنند
وی با تاکید بر اینکه مردم باید از مصرف بی‌رویه آنتی‌بیوتیک‌ها خود‌داری کنند، تصریح کرد: تب بالای ۳۸ درجه، سرفه و حالت تهوع و تنگی نفس از علاعم شایع این بیماری است که اگر کسی همزمان با هم این موارد را داشته باشد باید به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کند.
میری با بیان اینکه استفاده از ماسک فقط برای فرد بیمار و افرادی که با بیمار تماس دارند لازم است، تاکید کرد: ‌استفاده از دستمال کاغذی چند لایه، شستن دست‌ها با آب و صابون از شیوع بیماری جلوگیری می‌کند.

مردم برای علائم سطحی سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه مردم برای علائم سطحی سرماخوردگی به بیمارستان مراجعه نکنند، افزود: ازدحام جمعیت سبب می‌شود اگر کسی در محیط بیمارستان به این بیماری مبتلا باشد به دیگران هم سرایت کند.
وی اضافه کرد: بیماری‌های فصلی تازگی ندارد، اما اگر نحوه مقابله با آن را ندانیم بسیار خطرناک است.
میری تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی بسیار ساده است و اگر مردم این موارد اولیه را رعایت کنند قطعا از شیوع گسترده بیماری جلوگیری می‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰

راهیابی تیم های هندبال ایرانشهر و سیب و سوران به مسابقات نهایی استان


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیب و سوران از راهیابی تیم های هندبال ایرانشهر و سیب و سوران به مسابقات نهایی استان خبرداد.

به گزارش با مهرستان، محمدرضا خاکی زهی با اعلام این خبر، افزود: مسابقات هندبال قهرمانی جنوب استان در رده سنی جوانان به مدت دو روز و به میزبانی شهرستان سیب وسوران در سالن شهید پهلوان تختی شهر سوران برگزار گردید.
وی ادامه داد: در این دور از مسابقات تیم های ایرانشهر، سیب و سوران و مهرستان به هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم  ایرانشهر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های سیب و سوران و مهرستان به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب نمودند.

وی خاطرنشان کرد: تیم های هندبال ایرانشهر و سیب و سوران با کسب عناوین برتر به مسابقات نهایی استان راه پیدا کردند.

خاکی زهی تصریح کرد: در پایان این مسابقات به رسم یادبود به تیم های اول تا سوم کاپ قهرمانی و هدایایی از طرف اداره ورزش و جوانان اهدا شد.

IMG-20151206-WA0004

 

IMG-20151206-WA0007

 

IMG-20151206-WA0012

 

IMG-20151206-WA0011

موافقین ۰ مخالفین ۰

حمایت ازاینترنت ملی وشبکه های اجتماعی ایرانی/کمپین مجازی

امروزه فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی در بین مردم و جوانان از محبوبیت خاصی برخوردارند به طوریکه تقربیاً 100 درصد جوانان و کاربران اینترنت عضو شبکه های اجتماعی هستند ولی در این فضا امنیت اطلاعات حرف اول را می زند.

به گزارش همه با هم به نقل از  صدای دریا بسیاری از کشورهای استعمارگر مثل آمریکا و انگلیس این استقبال مردم و کاربران از فضای اینترنت و علی الخصوص شبکه های اجتماعی را میدانی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود تبدیل کرده اند که جاسوسی از کاربران یکی از اصلی ترین اهداف آنان است؛زیرا این فضا را ساده ترین و به صرفه ترین راه برای رسیدن به اطلاعات مورد نیاز از کاربران کشورهای مختلف می دانند و به وسیله همان اطلاعات در پی تخریب بنیان کشورها و تغییر فرهنگ و آداب و رسوم مردم دنیا به نفع خود هستند.

از جمله فضاهای جاسوسی این کشورها می توان در مرحله اول فضای اینترنت وجست و جوگرها مثل یاهو،گوگل،بینگ و... و در مرحله بعد ایجاد شبکه های اجتماعی مختلف مثل فیس بوک،توییتر،یوتیوب،لاین،وایبر،واتساپ،تلگرام،اینستاگرام،تانگو،بیتالک و ... نام برد.

ارتش سایبری نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پی خنثی کردن اهداف پلید این کشورها با اتکا به توانمندی های جوانان خوش فکر و با استعداد خود در صدد رویا رویی با این فضاهای جاسوسی برآمد و توانست برای امن ساختن فضای اینترنت و همچنین جلوگیری از جاسوسی اطلاعات کاربران ایرانی اقدامات مهمی را انجام دهد که عبارتند از:

1- راه اندازی شبکه ملی اطلاعات( اینترنت ملی).

2- راه اندازی جست و جو گرهای قدرتمند مثل پارسی جو، یوز،گرگر و...

3- راه اندازی شبکه های اجتماعی و موبایلی قدرتمند مثل سلام (که به تنهایی می تواند با اینستاگرام،تلگرام،واتساپ به رقابت بپردازد)،لنزور،انار،بیسفون،فیس نما،کلوب،افسران،آپارات،هم میهن و...

شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان "صدای دریا" با همکاری باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی"حرف تو" در جهت حمایت و معرفی بیشتر از این شبکه ها و فضا ها ی اینترنتی اقدام به راه اندازی کمپین "حمایت از شبکه اینترنت ملی و شبکه های اجتماعی ایرانی" نموده و لذا از فعالان عرصه فضای مجازی درخواست می شود این کمپین را به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی ،وبلاگ ها،سایت های خبری و ... منتشر نموده در خصوص زمینه های زیر اقدام به تولید محتوا نموده و لینک های حمایتی خود را به آدرس http://networkiranian.blog.ir ارسال نمایند.

زمینه های فعالیت:

1- اشتراک گذاری گسترده و حمایت از کمپین به صورت عکس نوشته و انتشار گسترده در فضای مجازی.

2- انتشار درست نوشته،تحلیل و یادداشت

3- آسیب شناسی ومقایسه اینترنت ملی و شبکه های اجتماعی ایرانی با سرویس های جاسوسی مثل واتساپ،تلگرام،اینستاگرام و ...

4- ایجاد نظرسنجی های گسترده

5- مصاحبه با متخصصین عرصه فضای مجازی

6- انتشار گسترده لینک دانلود نرم افزار های ایرانی

حامیان کمپین:

کد مطلب: 21069
مرجع : صدای دریا
 


موافقین ۰ مخالفین ۰